Aj keď sa snažíme na každom jednom kroku šetriť energiu, bez elektrických spotrebičov si svoju existenciu predstaviť už asi ani nevieme. Ich nekonečné využívanie nie je ale stopercentne zaručené a z času na čas sa v rámci opotrebovanej súčiastky alebo iného doplnku vedia pokaziť. Ako si ale poradiť, ak sa musíte postarať o niekoľko člennú rodinu, alebo zabezpečiť pracovný proces a oprava je z dôvodu nedostupných náhradných dielov nemožná? Čítajte ďalej.
Ako riešiť opravu a reklamáciu?
Ak už tento problém nastane a musíte sa jednoducho zmieriť s tým, že konkrétny výrobok nebude na čas schopný svojej funkčnosti, mali by ste si poistiť tieto kroky vyriešením v rámci záručného servisu. Je to tá najjednoduchšia forma opravy, na ktorú ale potrebujete doklad o kúpe konkrétneho spotrebiča.
Odporúčame vám, si na ne vyhradiť niekde v dome a zásuvke písacieho stolíka špeciálne miesto, pretože vám to môže ušetriť naozaj nemalé financie. V opačnom prípade si musíte zabezpečiť Electrolux náhradné diely svojpomocne.
99 % náhradných dielov skladom
Ak ste doklad o kúpe nenašli a nemáte nárok na reklamáciu v rámci záručnej lehoty, neostáva vám nič iné len si nájsť dobrého odborníka, ktorý vám s opravou pomôže. Minimálne v prípade, ak nemáte na kúpu nového spotrebiča dosť financií. Ten vás oboznámi s rozsahom poškodenia a nutnosťou zakúpenia Beko náhradného dielu.
Často sa medzi laikmi šíri mylná informácia, že kúpa nového spotrebiča je lacnejšia ako samotný náhradný diel, čo ale v prípade vyhľadania predajcu s takýmto sortimentom, neplatí. Nehovoriac o vysokej kvalite, ktorú tak máte zaručenú. A 99 % takýchto originálnych náhradných dielov, ktoré môžete potrebovať na svoju opravu, zoženiete jedine a práve na teleso.sk