LED obrazovky v rôznych podobách sú skvelou formou reklamy

0
270

V pozícii spotrebiteľov sme rôznymi formami reklamy atakovaní prakticky neustále. Televízne, či rádiové spoty, reklama na internete, prípadne v tlači. A keď vyjdeme von, nič sa nemení, máme tu rôzne bilbordy a reklamné plagáty polepené kade-tade.

Zaujmite v záplave bilbordov

Práve poslednými dvomi druhmi reklamy sú naše ulice často presýtené a to okrem iného znamená aj fakt, že sa ľudia stávajú voči nim „imúnni“, jednoducho si ich prestávajú všímať. Stále tu však je spôsob ako sa v záplave bilbordov, či reklamných plagátov odlíšiť a upútať potenciálnych zákazníkov.

Ide o outdoorové LED obrazovky. Tie sú atraktívne jednak pre zadávateľov reklamy, keďže v záplave bilbordov je to skvelý spôsob ako sa odlíšiť od konkurencie a zároveň pre vlastníkov týchto LED obrazoviek, o čom svedčí aj fakt, že predaju LED obrazoviek sa darí.

Investovať do outdoorovej LED obrazovky a ponúkať ju ako reklamný priestor sa vypláca z viacerých dôvodov. Spravovanie reklamy je maximálne jednoduché a zvládne ho každý, kto vie používať počítač. Môžete pre zadávateľov reklamy taktiež získať rôzne štatistiky týkajúce sa vysielacieho času. Veľkoplošné LED obrazovky sú zároveň výrazným orientačným bodom, čo dokáže priniesť ďalších ľudí, ktorí si reklamu všimnú.

Obrazovka, ktorú si naozaj prispôsobíte

Reklamné LED obrazovky však nemusia byť len vo forme veľkých outdoorových, ktoré sú alternatívou k bilbordom. Praktické využitie majú aj flexibilné LED obrazovky. Ako už ich označenie napovedá, sú flexibilné, čiže sa dajú rôznymi spôsobmi tvarovať.

To vám dovoľuje vytvoriť reklamnú plochu, ktorá zaujme už svojim tvarom a pritiahne tak množstvo ľudí, ktorí si pozrú obsah reklamy. Zároveň to dáva možnosť využiť takúto flexibilnú obrazovku na rôznych miestach, kde by štandardné riešenie mohlo byť problematické.

Zdroj obrázku: Kaew LIVER / Shutterstock.com